2012. szeptember 21., péntek

E-book védő tok

Sziasztok!

Elkészültem egy nagy munkával, pontosabban egy e-book tartóval, mely egy kedves barátom rendelése nyomán látott napvilágot.

Összességében a tok kiszabása, összevarrása, formába hozása csak pár órát vett igénybe (habár a szivacsos tömés miatt néhol igen nehéz volt a varrógép alatt egyenletesen futtatni). Azonban a cipzár bevarrásával rendesen megszenvedtem... Végül, a szivacsos bélés miatt, nem is tudtam géppel megoldani, így maradt a klasszikus kézi varrás (ami meg nem nekem való... minden igyekezetem ellenére hagy némi kívánni valót maga után az esztétikája).

Szerencsére a tulajdonost ezek az apróságok nem hatották meg, és nagyon örült az elkészült darabnak =)) 

Belül egy nagy kábeltároló zsebbel
Zöld kockás és almazöld színekben






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése