2014. november 23., vasárnap

Peplum skirt

 
Sziasztok!

Rég nem jelentkeztem, sajnos még mindig időhiányban szenvedek. Azért a legutóbbi bejegyzés óta is varrtam egy egyszerű négyzet alakú, cipzárral záródó dohánytartót egy barátnőmnek illetve történt néhány ruha átalakítás is, ám ezeket nem éreztem olyan nagy számnak és így mutogatni valónak.

Most egy koktél ruhát hoztam nektek. Egy sima egyszerű trikó fazonú ruha volt a kiindulási alap, melyet csak az alján található csipke betét miatt vettem meg. Ezt az alapdarabot egészítettem ki egy angolul peplum szoknyának nevezett résszel (ez a kis fodros rész a derék részen). 

Youtube-on találtam hasznos videókat a témában, nagyon egyszerű kivitelezni, akár új ruhát/szoknyát varrna az ember lánya, akár csak átalakít. 

Itt a link ami alapján dolgoztam, ha valaki ki szeretné próbálni magát =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése